Translate

fredag, november 16, 2012

Lämnat in veckans tvätt.

Förra veckan så tittade JR på mig som jag var fullständig idiot, det kan IOFS finnas fog för delar av det,  eftersom hon inte såg något motordrivet fordon tillsammans med mig när jag nalände med tvättpåsen. Avståndet från Condot till hennes tvättinrättning är med thailändska mått mätt väldigt långt. 
Jag sa att jag hade promenerat. 
Och med tanke på temepraturen och solen så, ja, hon hade nog rätt...
Jag behövde ju inte tala om att Cindy hade kört mig. 
Men jag promenerade tillbaka. 
Idag tog jag sålunda bilen.
Typiskt att JR inte var på plats då.
Men tvätten blev inlämnad. Och jag slapp gå tillbaka. Jag stannade visserligen på 7-11 och köpte en islatte på tillbakavägen och knallade inte till Garnda för en pratstund och en utskällning.
Men jag tog bilen.

Inga kommentarer: