Translate

lördag, juli 30, 2011

Vad säger panelen? Jag använder ju både MBP...

Vad säger panelen? Jag använder ju både MBP och iMac och efter uppgradering (?) till Lion så tycker jag nog att konventionellt pekdon (mus) inte är så kul till iMac. Skall jag köpa en Magic Trackpad? Jag har ett fullstort tangentbord till min iMac. Skall jag oxå köpa ett litet tangentbord i så fall? Helst vill jag ha ett tangentbord med inbyggd styrplatta som på MBP.
Magic Trackpad - Apple Store (Sverige)
Magic Trackpad - Den nya Magic Trackpad är den första Multi-Touch-styrplattan som har utformats för att fungera med din stationära Mac-dator. Den använder samma Multi-Touch-teknik som styrplattan på M...
Visa eller kommentera Lars Hultmans inlägg »
I projektet Google+ kan du dela din verklighet på webben.
Gå med i Google+
Du har fått det här meddelandet eftersom Lars Hultman delade det med larshultmangbg.onnut@blogger.com Avsluta prenumerationen på de här meddelandena.

Inga kommentarer: