Translate

fredag, augusti 26, 2011

Det är en ovan situation för mig. När jag...

Lars Hultman delade ett inlägg med dig på Google+.I projektet Google+ kan du dela din verklighet på webben. Läs mer.
Gå med i Google+
Det är en ovan situation för mig. När jag skall resa, flyga, någonstans så ser jag till att boka en avgång som ligger tidigast vid lunchtid. För då kan jag sova ut, äta frukost och packa i lugn och ro innan jag beger mig till flygplatsen. Men i morgon går flyget i svinottan. 9.45 närmare bestämt. Och det innebär att jag måste peta ner lite braåhagrejer i väskan INNAN jag lägger mig ikväll. Vad är det som säger att det jag lägger i väskan ilväll är det som jag vill ha med mig i morgon? Vad är det som gör att Norwegian har avgång 9.45 och inte 13.45? Nästa gång blir det Turkish Airlines. De har vett på att ha avgångstider som är mänskliga.
Jävla norrbaggar.
Håll er utanför EU.
Visa eller kommentera Lars Hultmans inlägg »
Du har fått det här meddelandet eftersom Lars Hultman delade det med larshultmangbg.onnut@blogger.com Avsluta prenumerationen på de här meddelandena.

Inga kommentarer: