Translate

måndag, november 17, 2014

GOT-IST-BKK

Jag flög med Turkis Airlines i vanlig ordning och mat,komfort och service var absolut toppen.
Tyvärr har flygplatsen i Istanbul hällt samma tempo som Turkish Airlines när det gäller servicenivå.
Men det var tack och lov inte så lång stund där innan det var dags att flyga vidare.
Båda etapperna av flygresan gick utan problem och jag hade trevliga människor runt mig.
Och massor av god mat och dryck.

Dagens meny mellan GOT och IST. Jag valde kyckling. 

Gott. Med vin till...
Fin utsikt på väg till Istanbul.
Dags att flyga till BKK med TK64
Kocken, i alla fall en av dom, hälsar som vanligt "Välkommen ombord"
Lite öl och snacks. Det kommer att dröja innan jag kan dricka riktigt öl igen.
Thailändskt öl är inget att skriva hem om.
Och naturligtvis mat igen. Denna gången valde jag inte kyckling.

Inga kommentarer: