Translate

måndag, mars 03, 2014

Språkproblem!

Jag vill att appvtuvecklare, vi börjar med de som snickrar ihop Skype, Line, Viber, Whatsapp och liknande, med en funktion som gör det möjligt för mig att ställa in valfritt inmatningsspråk för mina kontakter i de apparna.
Pratar jag med min son skall jag kunna ange svenska och pratar jag med Grace så skall jag kunna ange engelska.
så om jag har samtal med båda så skall jag inte behöva pilla på ikon eller mellanslag; appen skall känna av vem tag chattar med och skifta språk enligt de inställningar jag gjort för mina kontakter.
Det kan väl inte vara så svårt?
Bra!
Då skall det bli spännande och se vem som blir först.
Eller om det blir någon oberoende gom snickrar ihop något användbart universalverktyg att använda med alla appar.
Spännande.

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer: