Translate

onsdag, november 02, 2005

Ingen sovmorgon ida'

Idag var jag piskad att masa mig upp i tid, nåväl, kl 9 hade jag ätit frukost och hastade iväg till en potensiell framtida uppdragsgivare. Vi får väl se hur det utvecklar sig.
Det blev skitväder på eftermiddagen, det blev besök hos ömma moder och apoteksbesök. Det går inte överdrivet snabbt på apotekens inrättningar. Frölunda Torg har ett apotek som skal serva väldigt många och är nog inte riktigt dimensionerat för det, i alla fall inte personalmässigt.
Efter det sedvanliga steppasset på F & S idag stötte jag ihop med Yvonne L. som jag inte träffat på länge, hon hade varit på spinnning efter några månaders träningsuppehåll. Yvonne och jag arbetade ihop på "gamla" avd 35 och 36 på SS i mitten på 90-talet. Det var riktigt kul att få prata med henne igen.
Jag unnade mig att veva igång fritösen när jag kom hem efter träningen... Pommes Frites och korv...

Inga kommentarer: