Translate

tisdag, november 08, 2005

Party? Nej tack.

Idag ramlade det in en inbjudan till ett "Toga-party"! Japp, tro det eller ej; jag har inte hört talas om Togaparyt sedan början av åttiotalet. kan hända att jag är lite offside men så är det. Jag trodde att det var en utdöd företeelse. IOFS är det ett retroparty och ett behjärtansvärt arbete de lägger ner på att hitta gamla vänner och från en svunnen tid. Men jag får nog ändå tacka nej; det känns inte överdrivet lockande att träffa folk som jag inte sett på mer än 20-25 år och som dessutom kommer att gå omkring insvepta i lakan. Jag ser liksom inte lockelsen i det. Funderar över om det är så väldigt kul att se en massa 45+ ragla omkring iklädda lakan... det var inte roligt förr och det lär väl knappast vara kul denna gången heller. Eller är jag så himla trist?

Inga kommentarer: