Translate

torsdag, november 03, 2005

Regn och rusk

Är det idag, jag framlever min morgon med att tvätta. Vilket av någon outgrundlig anledning händer allt för ofta. Nåväl, det är ju inte så dumt att ha rena kläder på sig någon gång i mellanåt. Är lite stel i rycggen och axlar/skuldror idag; bokade en tid med gyminstruktöeren och fick en lektion igår. Det var givande och jag gick ett varv och testade träningsprogrammet som hon gick igenom med mig, mest för att känna lite på vikter och maskiner. Ländryggen och skuldror kommer att få jobba framöver, det är ett som är säkert. Resten av kroppen kommer oxå att få sitt. Men där har jag i alla fall lite mer hjälp av step och skivstångspassen, där jag förmodligen kommer att lägga ner skivstången ett tag och köra lite gyme istället. Dock inte denna lördagen eftersom Urban pratade om att han skulle gå på det passet.
Regnet vräker ner, jag har inte ens lust att fundera över dagens lunch, så trist känns det idag. Jag skall på ett möte kl 13.30; det kanske kan bli McDonalds idag...

Inga kommentarer: