Translate

söndag, februari 06, 2011

En runda på Silom och på Sukhumvitten

En liten inköpsrunda blev det. Silom gillar jag; men det är väl vanan eftersom jag har bott på Silom alla gånger jag har varit i BKK. Dessutom är det lite stillsammare än runt Ploen Chit och Nana på Sukhumvitten...
Jag fick köpt några skjortor på Silom. Men inte av han som hag hade tänkt köpa av. Han var inte där idag. Han har sitt stånd nära Sofitel. Den killen jag köpte skjortorna av höll till vid BTS Sala Daeng. Himla bra kille med stort utbud. 400 bath för 2 par skjortor. Helt OK.
Hittade en ung tjej som sållde herrkallingar. CK, Armani m.m. till bra priser så det blev några par där oxå.
Gick ett varv rung Ratchaprasong, var på Big C och köpte mandariner och jordgubbar. Det är aldrig fel.
Och avlsutningsvis blev det ett par tofflor på Sukhumvitten alldeles vid soi7 där jag bor. Så nu har jag nog handlat färdigt.
För idag.

Inga kommentarer: