Translate

torsdag, februari 03, 2011

Lång promenad ida' me'!

RunKeeper är en käck app til iPhonen som mäter hur långt man går, hastighet m.m. och resultatet kan man bl.a. lägga upp på Facebook. Men min iPhone börjar bli gammal och trött och på en 5,5 km promenad drar RunKeeper lite väl mycket batteri. Därför har jag inte igång RunKeeper varje gång jag är ute på promenad.
Trist, för det hade varit kul att dokumentera de långa promenaderna.
Så att folk inte tror att jag bara ligger vid poolen och/eller äter mat.
Så idag blev det återigen en promenad, passerade Springfield @ the sea innan jag vände.
Vilket blir nästan 5,5 km.
Gjorde, som seden bjuder (ibland) och åt lunch på tillbakavägen hos de käcka glada på Little Shop.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade aldrig kunnat med att skriva namnet på den appen.