Translate

fredag, februari 04, 2011

Tillbaka i BKK:

Jag åkte snabbussen från Bang Kwai till BKK.
Garnda ringde busseriet så att bussen stannade och plockade upp mig vid 7-11 vid motorvägen och 2 timar och 20 minuter senare var jag vid Victory Monument i BKK. Sedan var det bara att ta BTS till Nana och hotellet som ligger bara 50 meter från BTS.
Jag hade ju inte bokat, min och Karls bokning är från i morgon men det fanns rum ledigt.
Tur jag.
Senare skall jag träffa Janjindra för att äta middag, Isan, vid Ratchaprasong, Ratchadamri Road.
I morgon skall jag unna mig ett besök på Chatuchak Weekend Market, väldens största marknad.
Kanske hittar jag något att köpa där...
I sent i morgon poppar Karl upp. Han tar sig hit via London och Hong Kong.
En lång resa men med tanke på hur sent att köpte flygbiljetten så var det ett prisvärt alternativ.
Trevligt skall det bli i alla fall.

Inga kommentarer: