Translate

fredag, augusti 26, 2005

Korv är gott!

Det är det. Falukorv. Bara jag slipper Korv Stroganoff. Jag har lite svårt för mat som är uppkalld efter någon. Biff a la Lindström! Det är nog det värsta som kan serveras. Näst efter pölsa. Men idag har jag meckat falukorv. Stekt falukorv i skivor. Naturligtvis är korven nyckelhålsmärkt. Som jag har gratinerat i ugnen på en bädd av skivad äggplanta, slantade morötter, champinjoner, rödlök, mängder med hackad vitlök och färsk basilika. Som fick mjukna lite i stekpannan och koka ihop med lite tomatsås! Gratinerades med riven ost på! Till detta kommer vi att äta fullkorsnpasta. Just det, oliverna och peperonin glömde jag!
Jag har varit på F&S idag och provat på Step! Det var nog inget för mig, inte för att jag inte hängde med, men det var lite för lätt, fysikt sett. Men jag skall väl köra några gånger så får vi se. Det var i alla fall bra musik och härligt driv. Men det kunde varit lite mer belastning. Vi får se.
Inget nytt under solen när det gäller biljetter till Mexico. Idag hittade jag via Houston, Texas. Till bra pris. Får väl ringa till BA i morgon.
Typ.

Inga kommentarer: