Translate

tisdag, augusti 23, 2005

Tårta och Fisksoppa!

Att det skall vara så svårt att gå upp på morgonen, det har ju aldirg varit några problem förut. Idag blir det lättmat, Fisksoppa, med fetaost och paprika och champinjoner och grovt bröd. Detta för att jag hade lite dåligt med tid igår att göra "ordentligt" med mat + det faktum att det är gott med fisksoppa.
Jag blev lite sur igår, jag kollade runt på webben efter flygbiljetter till Mexico City och hittade biljetter för ca 7000:- Vilket visade sig vara tomma löften; när jag väl hade fyllt i alla nödvändiga uppgifter och skulle boka visade det sig att dom billiga biljetterna inte var tillgängliga!!! Helt plötsligt var priserna uppe i 11500:- och över... Men när jag ringde till SAS/Lufthansa, KLM, Air France eller Finnair var det helt andra priser! Uppenbarligen är det på det viset att det bara är lockprieser på webben, "SIBA-style" marknadsföring. det skall nog gå att få en resa till Mexico city till överkomligt pris...
Idag slutar Johan, han går tebax till Chalmers. Det serverades vetelängd och kaffe, blommor utdelades... Tårtan som Johan hade med sig kommer att avnjutas på eftermiddagsfikan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns dom som anser att du tog en lite för stor tårtbit.

Lars Hultman sa...

Förmodligen kommenterad av någons om tog 2 bitar!