Translate

måndag, juli 26, 2010

Ledig måndag!

Jag roar mig med att tvätta... Och skall masa mig iväg hela vägen till Backaplan; till den indiske matnasaren där för att köpa lite matnyttigt. Eller vad man nu vill kalla det.
Det skall oxå bli ett besök hos FK, eller rättare sagt, deras Servicekontor. Alltid lika trevligt att ha med FK att göra. I synnerhet när det gäller att få FK att göra rätt för sig. För om man själv gör något misstag så jagar de en som om man vore seriemördare. Men själva gör de aldrig fel. Aldrig. Och skulle de mot förmodan göra fel, och t.o.m. erkänna att de gjort fel så gör de ändå inget för att rätta till det. Då är man inte stor som medborgare. Det vill jag lova. Men jag skall kämpa. Så det blir lite tjafs idag oxå. Och för varje gång som jag tampas med FK, ju mer kraft verkar jag få.

Inga kommentarer: