Translate

fredag, januari 25, 2008

Fredag

Fredag
fredag 25 januari 2008 Hua Hin, Thailand
Kära dagbok! Härligt väder sista dagen i Cha Am; det blåste IOFS lite men det störde inget poolside. Pensionärerna som tillbringat sina dagar granne med oss vid poolen åker hem den 
3:e februari, efter 30 dagar. Såna as! Det norska paret som bor i rummet bredvid oss stannar här i 3 månader. Orättvist är ordet. Men i morgon skall vi åka hem och formodligen hinner vi med en snabb sväng till MBK, jag har sett en tröja som jag skall ge till "Carlsberg"...som hon kan ha på sig när hon börjar sitt nya jobb i februari. Vi får väl se hur pigga vi är i morgon och hur snabbt vi kan komma iväg. Det är ju lite meck, först skall vi ta oss till busstationen i Cha Am, därefter buss till South Bus Station i BKK och sedan till flygplatsen. Planet går 20.20 i morgon kväll. Men innan det blir lördag skall vi öda några bath och kanske låta lite god törst gå förlorad...
Vi var på Mermaid och åt middag,
From Thailand januari 2008; Cha Am
From Thailand januari 2008; Cha Am
Till Nooty's för massage och jag satt kvar med personalen på Mermaid. JAg hamnade senare på en annan bar på Cha Am Avenue tillsammans med May och en till från Mermaid...tills Nooty dök upp på motorcykel undrande var jag höll hus och vad jag sysslade med; jag hade rumsnyckeln och Nooty hade skjutsat hem Calle til hotellet...

Inga kommentarer: