Translate

måndag, januari 14, 2008

Måndag i Bangkok!

måndag 14 januari 2008 Bangkok, Thailand
Kära dagbok! Idag har vi slirat runt på MBK hela dagen.
From Thailand januari 2008; Bangkok
Vi missade regnet som kom, men vi kännde när vi kom ut ur MBK efter 6 timmar att det var lite fuktigt i luften. Milt uttryckt, dessutom var det vattenpölar på marken. Men det gjorde nu inte så mycket att vi missade regnet...Det blev en hel del shoppat idag men min blygsamhet förbjuder mig att tala om vad som shoppats...Väl tebax på hotellet blev det dusch och sedan iväg på thaimassage hos Lisa's som ligger 50 meter från hotellet; välbehövligt efter att ha sprungit i varuhus och på Bangkoks gator. Så nu är det frid i kroppen igen, strax dags för att bege sig ut på jakt efter något att äta...Jo, en sak kan jag ju avslöja att jag har köpt; mörkblå "foppatofflor". Men jag urskuldar mig med att jag behövde lite omväxling för mina fötter och 25 spänn kunde jag ju offra...

Inga kommentarer: