Translate

tisdag, januari 20, 2009

På plats i Bang Kwai

Tisdag

tisdag 20 januari 2009 Hua Hin, Thailand

Kära Dagbok! Det blev poolen idag. Det känns ju lite kränkande att man inte kan få gå poolside eller ner till stranden utan att få alla kvinnors lystna blickar efter sig. Jag tycker att vi män skall få bli betraktade som de KARLAR som vi verkligen är och inte som sexobjekt. Annars slutar jag med mina stringbadbyxor.
Himla trevligt att få äta lunch på Little Shop igen och middag på Tom Yum. Dessutom gjorde jag ett av mina alltmer sällsynta besök i en frisörstol. Cindy fick äran att befria mig från mitt hårsvall medelst trimmer och dessutom ansade hon mina ögonbryn. Allt är som vanligt; t.o.m. pannkaksgöbben var på plats så ätandet avslutades med bananpannkaka. Susanne och jag tog en liten G&T på balkongen som avslutning på kvällen. Calle blev kvar på Cha Am Avenue…
Ganska mycket folk på hotellet men inte fullt, lugnt och stilla så det kommer att bli 17 härliga dagar här.

Inga kommentarer: