Translate

fredag, januari 16, 2009

Mera BKK

Mera BKK

fredag 16 januari 2009 Bangkok, Thailand

Kära dagbok! Fredagen började med att Calle och jag tog en en promenad till den lokala marknaden på Silom Road, halvvägs till Sala Daeng från hotellet. Där inhandlades diverse kläder samt några klockor. Efter att ha hämtat Susanne som legat vid poolen åts det lunch på nyss nämnda marknad. Susanne och jag åkte BTS till Asok för att få fotmassage på Metro Massage intill Westin. Calle roade sig med annat...
Susanne och jag tillbingade ett par timmar vid shoppingemekkat vid SIAM där mesta tiden gick åt att gå igenom Crox-butikens utbud. JAg köpte ett par Crox Islanders och Susanne ett par Mary Jane. 450 kronor fattigare blev jag men det var värt varenda peng.
På kvällen åt vi middag på Isaan Food-restaurangen utanför Isetan vid Central World. Massvis av god mat och dryck 120:- för 3 pers.
Tillbaka på hotellet vid midnatt efter en väldisponerad dag i solen och affärer!

Inga kommentarer: