Translate

fredag, september 16, 2005

Fredag morgon!

Hela torsdagen tillbringades på Östra sjukhuset. Alexander har varit trött och hängig ach Alexander ville ha det till att det var medicinen, Sandimmun, som var boven. Så vi fick åka til DSBUS och det var en massa prover och vänta på läkare här och nya prover och läkare där... Vi fick lite nya ordinationer och har lite nya parametrar och rätta oss efter. Men det blev lite si och så med maten, jag åt frukost innan vi åkte hemifrån, kl 7.30 och eftersom Alexander var tvungen att lämna fasteprov fick han inte frukost förrän 9.30. Sedan blev det inte mat förrän vi var tillbaka i stan, då blev det Burger King. Mums, som vanligt. Men när jag petat i mig Big King XXL, PF , CC och en påse Chili Cheese insåg jag att det kanske inte var en överdrivet bra idé att äta så mycket ett par timmar innan step på F&S. Det visade sig att det INTE var en bra idé. Jag idisslade den satans chiliosten under hela passet på F&S. Så jag får väl tänka mig för bättre nästa gång. Men gott var det. Kul i alla fall att Lena H. var på F&S, henne har jag inte sett på länge. Det kanske blir lite oftare nu!
Typ.

Inga kommentarer: