Translate

onsdag, september 21, 2005

Preskriberade romanser!

På väg in till stan idag mötte jag en preskriberad romans som jag inte sett på många år, sedan 1989 visade det sig. Det var riktigt trevligt, vi gick till rest Evergreen och åt en lunchbuffé, den var inte på långa vägar så bra idag som den var sist som jag var där och åt. Men sällskapet var trevligt. Hon var nyskild och hade precis flyttat tillbaka till Göteborg, samma lägenhet som hon bodde i förr. Jaja, det blir nog bra. På tal om nyskild, Renee Zellweger och hennes country-tönt skall skiljas. Vad var det jag sa! Ha, Jag visste det! Fem månader höll det. Där ser man… Ve den som säger något om skadeglädje…
Jag funderade på att köpa en riskokare idag. Clas i Sjön har en som kostar 149:- men jag vet inte. Det skall visst vara väldigt stora skillnader på riskokare och riskokare. Men 149:- kan jag ju både ha och mista. Jag kom ju aldrig så långt, jag fastnade i ”hängmattan” och efter en lång lunch så var det bara att cykla hem igen. Eller, tja, ärligt talat, jag glömde av att cykla in till stan… så kan det gå. Men Clas i Sjön finns ju kvar i morgon också.
Typ.

Inga kommentarer: