Translate

torsdag, januari 06, 2011

Dags för nedräkning:


Så här ett par dagar innan semestern har jag drabbats av ett litet bakslag; hälseneinflamationen ger inte med sig och fortfarande en värkande vänsterfot.
Men jag skall få akupunktur i morgon igen. Och på min semester skall det inte joggas. Om ni förstår vad jag menar...
Idag har jag börjat att på allvar bringa lite klarhet i vad som skall med och inte med på på semestern.

Och som vanligt är det inte så mycket. Men sängkläder och handdukar måste jag ha med mig.

Men solskyddsklägg att smörja in mig med och choklad till Manut som hjälpt med lägenheten bl.a. har jag köpt idag. Får väl köpa ren mjölkchoklad oxå. Men den var slut (!) på Hemköp.

I övrigt tror jag att jag har full koll. Men jag har ju ett par dagar till på mig.

Inga kommentarer: