Translate

söndag, januari 30, 2011

Söndag morgon:

Fortfarande lite stel i ryggen. Men jag tror att salvan jag köpte gjorde lite susen i alla fall.
Det blir nog bra om jag intar ryggläge idag vid poolen. Om inte annat för att skaffa lite solbränna. Det är ju bara lite drygt tre veckor kvar innan jag måste åka hem.
Väderutsikterna ser bra ut för Cha Am med omnejd de närmaste dagarna; bra vind enligt min granne och solsken. Det sistnämnda bryr väl jag mig mest om. Eftersom jag ändå inte kommer i våtdräkten...
Frukost idag inhandlades hos "svett-thaien" på hörnet. Som numera uppgraderats från "svett-thai" till "hål i väggen".
Frukosten åts tillsammans med Boo och Songkran. De övriga hos Cindy var upptagna med kunder; de har mycket att göra där, även tidigt på söndag morgon.

Inga kommentarer: