Translate

lördag, januari 29, 2011

Lördag på stranden:

Tog en lång promenad på stranden, idag oxå.
Det är ganska exakt 2,5 km till Restaurang Sung Wean som har en förträfflig mat på stranden. Bara seafood. Alltid fullt med folk på dagarna.
Idag blev det en fisksoppa på någon sorts fisk som jag inte vet vad den heter på svenska men "Grouper" står det på menyn.
Det var mat för 2 personer.

Och så fick jag löst klart min korsordstidning.
Det var andra året som den var med hit. Nu är den avklarad...

Jag avstod även idag att låna grannens vindsurfingbräda. Men jag förstår på de som vindsurfar att det var perfekt för det idag.
Jag fick nyckeln till hennes lägenhet, bara att hämta den.
Jag kunde även låna hennes våtdräkt...
Jag skulle inte tro att jag kommer i den.
Inte ens i tanken...


Jag hittade en video på youtube där en kille får en "grouper" på kroken.

Inga kommentarer: