Translate

tisdag, januari 11, 2011

På väg, första etappen:


Kom iväg från GOT 30 minuter sent, gjorde IOFS ingenting eftersom jag hade gott om tid på mig i Istanbul. Värre för de som skulle med tidiga kvällsflyget till BKK och Dubai, de fick verkligen panik när vi kom till Istanbuls flygplats. Det var ganska lång kö vid transitdisken och de lyckades väl inte så väl att gallra ut de som hade bråttom.

Jag fick i alla fall mitt boardingcard för nästa flight och kunde dra mig tillbaka med en kall Efes och lite nötter och titta på folk.
Flygplatser är trevliga ställen att fördriva tid på, det händer alltid något och massa folk i rörelse.
Atatürkflygplatsen är en trevlig bekantskap måste jag säga. Och jag har kollat in lite affärer om det nu skulle vara så att det finns lite utrymme kvar i resväskorna när jag skall hem igen.
För de som undrar så serverades det alldeles utmärkt mat ombord på Turkishflighten. Epic att ha 2 varmrätter att välja på en sådan kort flygning, 3 timmar. Och maten var mycket bra. Och naturligtvis de drycker man ville ha.
Rekommederas.

Inga kommentarer: