Translate

tisdag, augusti 05, 2008

Thai Summer Tour 2008 Snart dags att dra iväg...


tisdag 5 augusti 2008 Göteborg
...bara 2 nätter kvar här hemma innan det är dags att, via Stockholm, åka med Thai Airways till Bangkok. Sushi beställt att äta på planet och det var ju himla snällt...i gengäld blev jag seatad på 33h på utresan och 32h på hemresan. Något straff skall man tydligen ha! Men det går nog bra ändå, det är ju bara 11 timmar. Jag hoppas att jag har möjlighet att uppdatera resedagboken varje dag. Första veckan i BKK blir det inga problem eftersom det finns internet på rummet på Hotel Narai. Hur det blir med uppdaterandet senare vet jag inte. Men det löser sig nog. Bilderna kommer som vanligt att finnas på Picasa eftersom Resedagboken inte tillåter RAW-format. 
Ha en fortsatt bra sommar...för det tänker jag ha! Och de som vill ha vykort skickar ett mail till mig så löser jag det me'!

Inga kommentarer: